مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت : پنج نفر به نمایندگی از پنج مسجد محله گل مغان اردبیل زمینی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را مشارکتی وقف کردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی اظهار داشت: حسن احمدی، چراغعلی سعادتی، توحیدی علی محمدی شیشه گران، سیاوش عالی زاده و ضرغام حسن نژاد در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان حاضر شده و شش دانگ یک قطعه زمین به مساحت 2600 مترمربع در اردبیل وقف نشر معارف اسلامی و فعالیت های قرآنی کردند.
 
وی با بیان اینکه ، این پنج نفرهرکدام نماینده هیئت امنای یک مسجد بودند گفت : افراد نامبرده نمایندگان اهالی و هیئت امنای مساجد محمد رسول الله(ص)، حضرت رقیه(س)، چهارده معصوم(ع)،بنی هاشم و مسجد امام رضا(ع) که همگی در محله گل مغان اردبیل قرار دارند، بصورت مشارکتی و با یک اقدام خداپسندانه این زمین با ارزش را وقف نشر معارف اسلامی و فعالیتهای قرآنی وفرهنگی کردند.
 
قیامی افزود: تولیت این وقف به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل واگذار شده و بنا به محتویات وقف نامه اداره اوقاف و امور خیریه استان، موظف به حفظ اصل موقوفه و ممانعت به خرید و فروش و تبدیل است.
/2759/